Hoe werkt het?

Hoe werkt de opslagbeheer van mijn.jandejong.nl? Op deze pagina vindt u de voordelen van opslag bij Jan de Jong Verhuizingen en de werkwijze met het aanvraagproces. Heeft u nog vragen? Laat het ons dan weten!

 

 

De voordelen

 

Uw inventaris staat niet in de weg

Staat uw magazijn, kantoor of andere ruimte vol en heeft u inventaris en artikelen dat u tijdelijk wilt opslaan? Dat kan bij Jan de Jong Verhuizingen. Zo maakt u ruimte voor ander inventaris.

 

De artikelen worden opgehaald en opgeslagen

U heeft er geen omkijken naar. We spreken samen een moment af om de artikelen op te halen voor de opslag.

 

Een handig overzicht met opgeslagen artikelen

Online, via deze website, kunt u de opgeslagen artikelen inzien. Dit kan voor 1 locatie, maar ook voor meerdere locaties handig in 1 overzicht en dus altijd up-to-date.

 

Op uw verzoek worden de artikelen weer teruggebracht

Heeft u een artikel weer nodig? Log dan in en vraag dat artikel aan. Geef aan waar u het artikel wilt laten afleveren en wanneer. Wij houden u op de hoogte van de bezorging.

Werkwijze

 

1. Laat ons weten dat u iets wilt opslaan

Bel of mail ons met de vraag om iets op te slaan in onze opslag. Wij zullen u door de stappen helpen en een afspraak maken om uw inventaris op te halen en op te slaan.
 

2. Registreer u voor de opslag

Ga naar mijn.jandejong.nl en maak een account aan, na onze goedkeuring zal het account geactiveerd worden. Of stuur ons de gegevens van uw locatie(s), gewenste gebruikers en artikelen. Dan maken wij de account(s) en artikelen voor u aan.

 

3. Bekijk uw artikelen en vraag ze aan

Log in met de door u gemaakte of van ons ontvangen inloggegevens. Kies het artikel of meerdere artikelen, vul het gewenste aantal en de juiste afleverlocatie in en wij bezorgen uw artikelen weer.

 

Vragen?

Laat het ons weten via: info@jandejong.nl of 050 - 313 91 49.

WhatsApp
Vragen? App ons gerust!