Hoe werkt de opslagbeheer van mijn.jandejong.nl? Op deze pagina vindt u de voordelen van opslag bij Jan de Jong Verhuizingen en de werkwijze met het aanvraagproces. Heeft u nog vragen? Laat het ons dan weten!
Staat uw magazijn, kantoor of andere ruimte vol en heeft u inventaris en artikelen dat u tijdelijk wilt opslaan? Dat kan bij Jan de Jong Verhuizingen. Zo maakt u ruimte voor ander inventaris.
U heeft er geen omkijken naar. We spreken samen een moment af om de artikelen op te halen voor de opslag.
Online, via deze website, kunt u de opgeslagen artikelen inzien. Dit kan voor 1 locatie, maar ook voor meerdere locaties handig in 1 overzicht en dus altijd up-to-date.
Heeft u een artikel weer nodig? Log dan in en vraag dat artikel aan. Geef aan waar u het artikel wilt laten afleveren en wanneer. Wij houden u op de hoogte van de bezorging.
Bel of mail ons met de vraag om iets op te slaan in onze opslag. Wij zullen u door de stappen helpen en een afspraak maken om uw inventaris op te halen en op te slaan.
Ga naar mijn.jandejong.nl en maak een account aan, na onze goedkeuring zal het account geactiveerd worden. Of stuur ons de gegevens van uw locatie(s), gewenste gebruikers en artikelen. Dan maken wij de account(s) en artikelen voor u aan.
Log in met de door u gemaakte of van ons ontvangen inloggegevens. Kies het artikel of meerdere artikelen, vul het gewenste aantal en de juiste afleverlocatie in en wij bezorgen uw artikelen weer.
Laat het ons weten via: info@jandejong.nl of 050 - 313 91 49.